Tröttare än tröttast

Somnade någon gång i på småtimmarna i natt, så idag mår man som förtjänar. Var till skolan på föreläsning en sväng, men jag måste erkänna att jävlar vad tråkigt det är! Visst, ämnet är toppen, och innehållet kanon, men läraren känns helt fel. Det känns som att hon går på ett inläst band och bara sprutar ut info, vilket tråkar ut mig. Men förhoppningsvis blir det bättre...

Har några fritimmar nu innan det blir dags för träning ikväll, denna gång aerobics 2, vilket i min översättning är porrdans. Men hej, om det kan få mig på fötter så varsågod! Detta blir mitt tredje raka pass, och jag har även varit så ambitiös och bokat morgondagens aerobics med. Jag har ett hopp om att träningen kan agera känsloutlösare, och att jag under passen har möjlighet att få ur det jag behöver få ut genom att pressa mig själv fysiskt. Med det sagt så borde jag egentligen börja gå på kibox också, men just nu vet jag inte riktigt hur jag ska få den tiden att räcka till.


Kommentarer
Postat av: Em

Jadu, man kan ju fråga sig om det är värt att kliva upp för våra föreläsningar. Vi kom fram till idag att det som gör det värt det är den sociala biten, man vill inte sitta isolerad hemma och plugga bara ;)

2010-09-14 @ 17:42:50
URL: http://annaemelie.wordpress.com
Postat av: Josefine

och då skulle jag vilja tillägga, hur mycket på en skala har man att plugga hemma? vi är sååå bortskämda :) men jag klagar inte, snart är det slut..

2010-09-15 @ 11:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0