Motivera sig själv med aggression

Att få ta ut sina aggressioner i ett tufft steppass är toppen! Även om det känns som att man ska dö när som helst för att det är så tufft tempo. Man blir liksom så tom, och allt man behöver är att tänka på allt det negativa för att kunna motivera kroppen till att utmana sig själv ytterligare ett steg, and I love it! Att trafiken gör så att man kommer precis när det är 11 minuter kvar till att passet ska börja, vilket betyder att man automatiskt avbokas och får en prick (tre prickar betyder avspärring och kan endast låsas upp mot en kostnad av 100 kr) är patetiskt. Jag var där fast klockan på datorn var inom tiden, men ändå blev jag prickad. Nödvändigt.

Från det så har jag en artikel som skriker mitt namn. Mitt fullständiga namn dessutom.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tyvärr finns det alldeles för många i min närhet som röstat på SD.

Vet faktiskt inte hur mina känslor för dessa människor längre...

2010-09-20 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0