En längtan så stark

En sak som jag längtar efter var eviga dag är ett hus. Mitt eget hus där jag kan göra precis som jag vill med väggar och tapeter. Ett ställe som det gärna är en hel del rustning, så att jag kan vara med och bestämma själv hur jag vill att det ska se ut. Jag är så makalöst trött på att bo i lägenhet, och har varit det i över ett års tid nu. Men vardagen ser tyvärr ut som så, och kommer göra det i minst fyra år till i och med att Fredrik ska studera, och på ett sätt så äter det upp mig. Det är pest och fy och blä och skit och ja, jag vet inte vad egentligen. Jag vill bara ha ett hus. Tills dess får jag helt enkelt nöja mig med att sitta på Hemnet och sukta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0