Varför ingår inte mineralvatten i biomenyerna?

Nyäten och proppmätt. Vettesjutton vad det är, men jag kan sitta och äta, och som från ingenstans så smäller det till och jag blir så där äckligt kräkmätt, ni vet så mätt att man tror att man ska kräkas vilken sekund som helst.. Tycker det börjar bli väldigt jobbigt nu, för jag mår däligt ett bra tag efteråt. Dessutom äter jag så pass mycket mindre portioner nu än vad jag gjorde innan jag blev sjuk, vilket gör att jag borde inte känna så. Jobbigt är det i alla fall.

Om lite mindre än 2 timmar ska vi på bio och se Alice i Underlandet. Längtar efter biopopcorn! En sak jag dock funderat på är att man inte kan ta mineralvatten istället för läsken i menyerna...? Nej tack, jag vill inte dricka 70 cl läsk på två timmar.

Kommentarer
Postat av: K

I stället för en mellan läsk kan man ta en flaska mineralvatten i en meny..

2010-03-06 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0