5 sanningar om mig

Okej... 5 sanningar var det. Utan hämningar. Klarar ni av det? Okje, nu kör vi!

Sanning 1: Jag är livrädd för hajar! Så jävla rädd att jag vägrar bada i det svenska havet till och med. knäppt? Ja. Sunt? Nej. Men jag tänker ändå inte bada där!

Sanning 2: Jag ägde psykologin i gymnasiet, men sög på psykologin på högskolan! Anledningen kanske var att på högskolan läste vi mest neuropsykologi och på gymnasiet socialpsykologi. Jag vill inte bli hjärnkirurg, utan jag vill veta mer om hur vi beter oss inför oss själv och andra.

Sanning 3: När jag är ensam hemma är jag en rockstjärna! Spotify/stereon åker på, håret rufsas till och så rockar jag loss så det smäller om det! Oftast blir det hela konserter, och publiken älskar mig!

Sanning 4: Jag tycker det är pinsamt att gå ute med höga klackar! Jag vet inte varför, men om jag har high heels en vardag på stan så känns det som att alla tittar på mig. gör man det? Det känns som att man hörs och syns med klackar, och tror folk att man är overdressed? Kanske är det bara the spotlight effect som spökar, dvs att man tror att alla tittar och pratar om en, fast de i självate verket inte gör det. Psykologiskt psykbryt.  

Sanning 5: Jag har kläder, skor och väskor för flera tusen som jag aldrig använder! Och nu blir det pinsamt, men majoriteten av dessa har jag bara använt max 1 gång. Skäms på mig!




I Belfast var jag en riktig rockstjärna i mina Abbabrillor! Och kolla in min stalker i bakgrunden! Haha



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har gått med i Nellys bikini tävling, rösta gärna en 5 poängare på min bikini. Länken finns här http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZnMi1l8jR7sNYMqN0NCdVx29#bikiniGallery . Tack på för hand, kram kram <3

2010-03-29 @ 12:49:21
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

2010-03-29 @ 14:30:39
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; har också sånna dära asballa glasögon i rosa! hah :D<3

2010-03-29 @ 17:19:06
Postat av: Karoline

är det bara i haven runt sverige som du inte badar i? verkar lite ologiskt :p

2010-03-30 @ 16:39:18
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0