Torsdag 18 mars

Idag skiner inte solen så som den har gjort i en vecka nu, vilket är tråkigt. Men det ger väl med sig antar jag. Fredrik har åkt till Uppsala för att skriva tenta och kommer inte hem förrän kl 21 så det blir home alone för min del. Men fram tills dess ska jag på dejt med en long lost friend kan man väl säga, och det ser jag framemot! Tror det är mer än ett år sedan vi träffades, eller?

Nu sitter jag här framför VBÅ och har precis slängt i mig min frulle. Jag kanske inte har nämnt det, men jag har slutat med smör och kör nu istället med Philadelphia. Hiss eller diss? Vi får se om det gör något resultat. Något jag däremot äter varje dag är kokt ägg. Jag älskart! Dessutom jävligt nyttigt, so that's a good thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0