Sweet Lemon



The Body Shop känns ju alltid extra lyxigt i och med deras kärmigt härliga produkter. Själv har jag deras Body Butter i Jodsgubbsdoft, men jag kan endast använda den på benen då den blir så sjukt fet på kroppen. Men nu har de lanserat en ny doftserie, denna gång i form av Sweet Lemon. Jag var in i butiken här i Gävle häromdagen och testade denna, och jag absolut älskade doften av uppfirksande citron! Detta är en hit till sommaren vill jag lova, och ni kommer inte bli besviken! (möjligtvis på resultatet då kanske, men absolut inte på doften). Själv kommer jag inhandla Body Scrubben nästa inkomst. Nackdelen med dessa produkter är att de är rätt dyra.

 


Kommentarer
Postat av: Karoline

provade lotionen och buttert i en av deras butiker igår och jag gillade det inte :S jag är inne i en passion fruit period just nu :p till sommaren går jag nog säkert över till att varva aloe vera med oliven...

2010-03-14 @ 17:27:44
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0