Snygg i randigt


Jag skulle bra gärna vilja se dessa grovstickade tröjor i min garderob. Testade dem idag både ute i Valbo och här i City, och jag fick beslutsångest dessvärre. Jag tyckte den var lite stor i storleken, så jag skulle nog få ta en S istället för en M. Vem vet, kanske de flyttar in i min garderob innan det är klart? Skulle nog sitta fint till våren tillsammans med jeansleggings, eller treggings som de egentligen heter, solbrillor och ett par coola heels eller ett par sköna hederliga Converse. Fan.. Jag måste ha en! 

Tröjan finns på Kappahl och kostar 279 kr, men om du har en 25% rabattkupong som man fick på lådan häromdagen så kostar den dig 209 kr.
Det är 70 spänn rabatt det!

Kommentarer
Postat av: djustd

fina!

2010-03-18 @ 10:43:36
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0