Imorgon blir det spännande!



Eftersom det blev en lätt middag kl 15.30 i form av grillkorv och mos så fick det bli en varsin tallrik med vaniljyoghurt, sylt, hallon/blåbärmüsli, linfrön och solroskärnor - mumma! Allt detta till Gossip Girl of course.

Imorgon är det skola, men den tänkte jag faktiskt skippa. Dålig förebild kanske, men jag har ingen lust att gå dit för 3 timmars meningslöst babbel, eller ännu värre - vi kanske ska vika pappersflygplan eller nått igen...? Nej tack. Jag får mycket mer gjort hemma, och jag hade tänkt börja skriva på min slutuppgift i den här kursen, som jag idag kom på ämnet till. Men den karamellen suger jag på en stund till ;)

Däremot bör ni kika in imorgon igen, för då kommer jag visa er mina 10 favoriter i garderoben. Det blir en salig blandning av kläder, skor och väskor, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0