Hurra! Vi firar!

Idag firar vi! Fredrik fick samtalet som jag väntat på, och jag behöver ni inte känna oro för sommaren nå mer. Han ska återigen jobba på ICA Kvantum i Söderhamn i sommar, och jag har bara en sak att säga om det: Hello utlandsresa augusti 2010! Nu gäller bara att välja vart: Turkiet, Cypern, Rom, London? Eller ska vi jobba skiten ur och och spara till Thailand 2010/2011? Fast Thailand vet vi inte om vi har tid med i och med skolorna. I så fall skulle vi böehöva åka direkt efter nyår, men då är det ju dyrare än dyrast. Vad tycker ni?

Förutom det så håller jag på att laga mat, och det verkar som att det kommer bli en killerdish! Vad det är får ni kika in lite senare för att se!

Kommentarer
Postat av: Sanne

spara till thailand, finns inget bättre :)

2010-03-16 @ 18:07:33
URL: http://sannessanning.blogg.se/
Postat av: SARS

SUPERGRATTIS! Skrev just ett ångesladdat inlägg om min framtid..



/ amsa.blogg.se

2010-03-16 @ 18:09:36
URL: http://amsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0