Today was a good day

Idag har varit en bra dag, trots det att Fredrik inte kommer hem förrän sent ikväll. Jag har hämtat ut Isaks doppresent som jag är nöjd med (fast de hade kunnat göra vissa saker annorlunda, men ajaa..). Jag har dessutom fått frågan om jag vill vara barnvakt åt lillsötnöten en sväng på fredag, och självklart vill jag det! Utöver det så har jag även skrivit klart min temaplanering och min första reflektionsuppgift, så nu kan jag pusta ut och åka hem imorognkväll istället för på fredag förmiddag. PLUS att jag har slagit in svärfars fördelsedagspresent, då han fyller åt på fredag. Fredrik den lymmeln tyckte inte att vi behövde slå in presenten, men screw him. Man ger inte en resent som är inslagen på ett eller annat vis! Eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0