Hösten 2009

Höst 2009, och även jag närmar mig stora saker som födelsedag, fasterhet och andra festligheter. Det betyder att jag bjuder på en ny design har på min blogg, vad tycks? På den eviga bloggdesign-bilden har jag skapligt ljust hår, bruna ögon och dessutom syns mitt ärr. Men ähe.. Den kännss faktiskt som jag, och jag saknar mina bruna linser, så detta får bli en påminndelse för mig. Vem vet - en dag kanske jag får godkännande av ögondoktorn att jag kan ha dem igen?

Fredrik kom hem för ett litet tag sedan. Han frågade om jag har pluggat. Pluggat? Vad är det? Här är det min lediga dag, jag tänker då inte förpesta den med något sådant. nej nej. Däremot har jag fakitskt varit till förskolan och gjort min sista inseplning och knäppt kort på "lägenheten" som lekhallen heter. Ja, jag vet. Här är det modernt tydligen!



Såg nu också att Stellan har namnsdag idag. Grattis Stellan Hult! Hoppas du har din finaste kostym på dig i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0