Dagens lärdom

Nu ska jag vara fräsch: Jag är så förbaskat snorig sedan i torsdags/fredags, men det börjar bli bättre. Nu för tiden kan jag i alla fall överleva en hel natt utan att vakna i andnöd och ha ett tvång att fylla på min dos med Otrivin nässpray. Men däremot så kan jag inte rekommendera att ha tjocka bågar på glasögonen när man är snorkråka. Bågarna är tunga och trycker på mina näshålor, som gör att det framkallar ett sjuhelsikes snorande. Det blir tjockt och äckligt, och hela kråkfamiljen kryper fram i näsan. Mysigt värre!


Så vad har vi lärt oss idag? Att man inte ska ha tjocka tunga glasögon när man är snorig + att det är mitt första Våra Bästa År avsnitt på 2 månader om en kvart.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har nog inte missat så mkt på våra bäst år ;p

2009-10-14 @ 11:32:55
Postat av: Anonym

Hahaha jag tittade igår på VBÅ och tyckte Philip var ganska lik din bror när han gjorde tummen upp till Belle i dörren där, såg du däää? Skitskoooj :D höhööh och nu börjar det igen! HEJDÅ :D

2009-10-15 @ 10:31:25
URL: http://framfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0