Photoshop kan göra så mycket, så lite!

Shit.. Vet ni hur mycket vi måste tänka på innan flytten?
Inte nog med att det ska adressändras och beställas eftersändning, vi måste även folkbokföra oss i Gävle kommun. Sedan ska vi undersöka processen för hur Fredrik ska gå tillväga för att ändra stavningen på sitt efternamn från Viström till Wiström. Hans familj är tydligen av misstag folkbokförda med V, fast det skulle ha varit W. Och den dag vi gifter oss så tänker jag inte fjantstava med enkel-V :) Visserligen ska jag nog heta Caroline Pettersson Wiström.. Men på Gavlegårdarna står det i alla fall C. Pettersson & F. Wiström nu för tiden.


Föresten.. Jag höll på med Photoshop när jag kom på att jag ville visa er vad Photoshop kan göra för skillnad. tro inte alla bilder ni ser, är mitt budskap med detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0