Fan vad jag står i!

Vet ni att det ser ut som ett helvete här hemma? Ingen av oss (läs: jag) har inte tid att ta itu med helveteshålan på dessa 48 kvm. Nej, för jag pluggar som sjutton! Här är det VFU på heltid + övertid, sen direkt hem och äta och sätta mig vid datorn och word. Men just nu känns det bara skönt, för vet ni? Jag skickade in min sista uppgift på distanskursen igår, så den kursportföljen är helt inlämnad nu och jag kan lämna den bakom mig. Hallelujah! 

Imorgon är det min sista VFUdag, och jag går 6.30-13. Sen ska jag väl hem till helvetet och göra det fint igen. OCh Fredrikponken han ska roa sig istället. Ja.. Vissa har tydligen tur de...   

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: oh shit, alkoholförgiftning på riktigt? :O du måste ta hand om dig! :) ja, vi såg änglar & demoner. vi blev lite besvikna faktiskt, da vinci koden var ju ganska mycket bättre, men Ä&D är ju ändå bra men ja :) kunde varit bättre hehe

2009-05-17 @ 23:52:22
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: oh herregud. sånt har jag aldrig behövt göra iaf :P meen, gillar du inte konspirationsteori? :P eller Audrey tautou? hon är ju helt fenomenal!

2009-05-18 @ 18:50:23
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0