Dagarna kommer, dagarna går

Jag går verkligen hela dagarna nu + övertid. Men det gör inget, det är bara roligt. Mindre roligt är att kursportföljen i BR&BR ska vara inne på söndag kl 24:00. Men jag har bara en uppgift kvar nu, och den är redan skriven til 75%, så det kommer att lösa sig. Däremot så känns det inte som att min prestation på uppgifterna är någon vidare. Men ett godkänt borde man allt kunna knipa tycker man i alla fall.

Sen har jag och Fredrik tagit ett beslut,
och det är ett beslut som gör att mina magsår försvinner, och allt känns kanon. Nu längtas det bara!

Kommentarer
Postat av: Karoline

VA? ska ni lämna in på en söndag?! det är ju inte meningen man ska studera på helgerna!?

2009-05-07 @ 17:09:30
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0