Tisdag 3 mars

Idag blev det en långpromenad på nästan 2 timmar. Jag och Fredrik tog Nicky och gick till E-Center. Jag ville nämligen kolla på Lindex ifall den snygga bikiniöverdelen fanns där, men den skulle troligtvis inte komma in förrän i april trodde de. Så jag får kika in där senare. Jag vill nämligen få testa den i butik istället för att beställa den.

Ikväll ska jag som sagt träna mellan 18.30 och 19.30 med My och eventuellt Angelica. Sen ska Oskar komma hit och sova. Före allt så ville svärmor att vi skulle komma till dem och äta kl 17, men det beror ju på om jag hinner till min träning då.

Kommentarer
Postat av: Annelie

De är bra nog roliga på Lindex.. Förut hade jag kikat på deras hemsida och sett en viss tröja på REA där. For till Lindex samma dag och där sa de att den inte var på REA. Då undrade jag ur det kunde stå det på hemsidan, fick en väldigt elak blick tillbaka och så mumlade hon "ja, men det är gäller kanske inte våran butik" innan hon begav sig mot kassan för att se om det var nedsatt pris på tröjan. Men svansen mellan benen kom hon tillbaka och sa att det visst var det. =) Vore ju konstigt om koncernen har annonserat ut varan på REA och en av koncernens butiker inte har det.. =D Så kolla om det står nåt på hemsidan först om du ska handla där! Annars kan du bli lurad på både priser och fynd!

2009-03-04 @ 12:53:37
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja, verkligen. Sen är ju faktiskt klädprovningen lite av shoppingens charm. ;) Haha! Prova kan man ju göra även om man inte har råd menar jag. =)



Jag ska nog bege mig dit snart jag också och kika lite. Har hittat en dal jag vill ha, men då måste jag ju prova först. =P

2009-03-04 @ 15:13:06
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0