Om jag kunde drömma

Jag skrev ju i fredags att jag köpt boken Om jag kunde drömma som är den första Twilightboken. Och nu har jag lite att säga..

Den ÄR magiskt. Den är förtrollande och så vacker! Jag kunde inte lägga ifrån mig den igår, och när jag var på träningen så längtade jag efter den. Den fick mig förälskad och det kittlades i magen konstant. Kl 3.15 i natt hade jag läst ut denna underbara bok som jag påbörjade att läsa igår vid 16-tiden. Och nu är jag bara glad att jag har fortsättningen, När jag har din röst, här hemma som jag ska ta uti med idag.

Så läs den. Verkligen!


Uppdateringsvis så kan jag tala om att filmen är värdelös jämfört med boken. Den missar allt det vackra och är hoppande i handlingen.

Kommentarer
Postat av: Mary

Själv har jag plöjt igenom alla böcker redan. Både på svenska och engelska faktiskt.

2009-03-17 @ 12:48:57
URL: http://www.maaarys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0