Nya träningskläder


Denna sporttopp fick idag följa med mig hem.
149 kr, H&M Sport

Jag har länge haft en likadan i vit, men en storlek större, och den har blviit alldels sliten och stor, och nu när jag tränar 3-4 gånger i veckan så måste jag ju ha variationer. Dessutom köpte jag även ett träningslinne med brottarrygg, också från H&M Sport.


Just nu har jag kommit hem från studiebesöket på friskolan Lyftet i Andersberg (Gävle), och jag kan bara säga en sak - jag vill att mina barn ska gå på den skolan! Deras värderingar, mål och arbetssätt gjorde fick både mig och Emma att känna att vi vill jobba där. Efter studiebesöket mötte jag, Emma och Elise upp Carlos på Mingel Bar där vi drack kaffe, te och Loka (det sistnämnda mitt alternativ). Och gissa vad jag fick pröjsa för en 33 cl's Loka - 24 kronor. 24 jävla spänn. Jag fick kallsvettningar.

Nu ska jag kramas lite med Fredrik
(som förövrigt fick hem jackan från H&M i storlek 50 idag, och den satt bra) innan jag ska iväg och träna box om en timme. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0