Johan Dereborn

Idag har jag fått en del gjort. Först har vi träffat musikern Johan Dereborn som har spelat med alla kan man väl säga. Han berättade saker som var både gripande och roliga, och det fick en att inse att även om någon är en världskändis så är den även en vanlgi människa med känslor. (Visst.. Jag visste det innan också, men det blev i ett anant perspektiv). Hans meritlista innehåller bland annat Bonnie Tyler, Tommy Körberg, E-Type, Carola, Martin Stenmarck, Charlotte Perrelli, Måns Zelmerlöw, Danny, The Boppers.. Jaa.. mängder av artister..

Sen har vi planerat till barngrupperna och jag har även mailat till Uppsala efter förflyttningsblanketterna eftersom sökningarna öppnas imorgon. Imorgon ska jag också lämna in tillgodoräknandeblanketten för en av kurserna som jag än så länge har på mitt schema till hösten, och jag ska söka de kurser som ska sökas ifall jag ska gå kvar i Gävle. Jaa.. Det är massor som man ska tänka på.

Men först... Beck och ostbollar.


Till Maria: Jahaa, vad kul! Vår nya konfirmandpräst spelade trombon med honom på högstadiet, så han tog kontakt med honom, och han kom helt gratis till oss. Verkligen jätteduktig! Spelade och sjöng i kyrkan först och sedan fick vi intervjua honom.

Kommentarer
Postat av: Maria Nordin

hehe. Johan är en nära vän till familjen Brodén :p Han har man träffat ett par gånger.. Erik (Pers bror) spelade på hans bröllop

2009-03-15 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0