Fredrik är en naturbegåvning

Fredriks körning gick tydligen kanon, han verkar vara en naturbegåvning. Kanske ett körkort snart då?
Under tiden så satt jag på Öster med Carina och fick se bilder från lille skolpojken Fredrik. Kan säga att han inte var ett dugg söt ;) Dessutom hade hon kiikat lite på vad hon har för förskollärarböcker, och jag hittade en som jag behöver till skolan nu. Visserligen så har jag fått lånat den på biblioteket, men då kan jag lämna tillbaka den.

Jag har dessutom hunnit med att göra min uppgift som jag har tills på onsdag i distanskursen, så jag är säkrad. Nu tittar vi på Gossip Girl, svär över häxan Vanessa eftersom Nate borde vara med Jenny, och väntar på Beck-filmen kl 21. Då ska vi nämligen äta fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0