Man blir irriterad

Hur irriterad blir man inte när man ska visa lägenheten idag (en vecka försent vill jag påpeka), och killen inte anger någon tid han ska komma "utan att han ringer innan". Här sitter jag nu alltså och väntar på att killen ska dyka upp, och jag har dessutom städat lägenheten så gott som det går (med tanke på att flytten börjar på måndag), och jag har egentligen ingen som helst lust med detta,, Men... Det är väl bara att sitta här och vänta..

Vi bokade hotellet igår via hotels.com, och eftersom jag var smart nog så tittade jag efter på Gratisbio först, och i och med detta så tjänade jag in 328 poäng där, och nu kan jag alltså beställa 100 kr i presentkort igen.

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Hittade dig på gratisbio, tycker fin blogg är jätte fin :)

2009-07-30 @ 12:42:42
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0