Är det tisdag idag?

Idag är det rätt soligt och  fint ute och jag sitter och väntar på att VBÅ ska börja. Missade ju det igår när mamma och och jag var på tippen med en massa småkartonger som fyllt hela matkällaren. Men nu är den tom i alla fall!

Idag sker det inte så mycket förrutom att jag ska jobba kl 14-22 ikväll. Det blir nu tre kvällar på raken, och jag får gilla läget. Sist jag jobbade en dag var lördagen den 4 juli, och nästa gång jag har en sådan tur igen är söndagen den 19 juli. Det är skönt att slippa kliva upp i ottan, men samtidigt så är det så djävulskt tjatigt att hela kvällarna går åt till att vara på Västerbacken. Variation, tack! Men snart är det dags för flytt, och då händer det grejer minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0