Nödvändig fakta från Google

Okej. Jag är måttligt uttråkad. Jag sitter här och googlar en massa..

Torrschampo - helt utan anledning. Men det verkar som att man ska investera sig i ett av märket Bumble and Bumble om man nu ska skaffa sig ett. Går lös på ca 400 kr tydligen, men om det håller sig så länge som de lovar så är det väl ingen fara egentligen. Och sen ska man tydlogen välja ett i puderformat istället för spray, eftersom sprayen tasr slut dubbelt så fort som pudret. Där ser man..


Carolina Gynning - Är i Tokyo och beställde en fruktallrik på Roomservice för 800 kr. Hon ville även köpa sig en ny jacka, eftersom det inte skulle vara så många i Sverige som skulle svassa omkring i en sådan. Så.. Hon hitade en på en butik, och hon kände direkt att hon ville ha den. Priset: 150 000 SEK. Hon gick hem till hotellrummet och deppade istället. Buhuu...


MandarinerClementinerSatsumas - Vad heter egentligen skiten som jag har i fruktskålen? Har jag fel om jag säger följande:

- Mandarin: det gemensamma namnet för alla sorter
- Clementin: Tjockt, lite "pösigt" skal
- Satsuma: Tunt glänsigt skal. Mestadels kärnfria

?


Kängurur - En nyfödd känguruunge väger ca 1 gram och är ca 2 cm lång.. Hujeda mig.. Och vi tycker att våra nyfödda knoddar  är små på sina 3500 g och 50 cm.. De är ju rena rama elefanterna jämfört med de små söta studsande sakerna.



Christer Sandelin - Är född 5 november 1961, Elin. Han är alltså 1 år yngre än min pappa. Bjud mig på bröllopet.



Kommentarer
Postat av: Denise

Vad kul att du är intresserad isf, jag ska fixa nåt i helgen och vi kör på en omröstning för det är nog roligast som du säger :)

2009-01-28 @ 19:15:42
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0