Nyår 2008

Jag har varit helt däckad i feber de här dagarna, men just nu på morgonen orkar jag ialla fall göra lite saker. Vi får se hur det blir till kvällen. här kommer i alla fall nyår i bilder:




Frisyren för kvällen. Det är en lock ni ser till vänster på bilden, men den skulle till att sättas upp.





Robert och Carro. Det slog oss att jag ock Robert matchade varandra med vinrött och svart, medan Fredrik och Carro i sin tur bar grålila och svart.




Jag och Fredrik




Förrätt - Snittar fyllda med rökt skinka och cantandouost med gräslökssmak och gravadlax med gräslöksosten.




Huvudrätt - Något som jag inte vet vad det hette, men det var i alla fall smördeg till botten, strimlad bacon och lövbiff, paprika, vitlök, gräddfil och toppat med ost. Kan hända att jag missade någon ingrediens.




På tallriken  med en grönsallad




Efterrätt - En hemmagjord frozen cheesecake




Han lyckas alltid blunda på kort som jag gillar





Vi såg Grevinnan och Betjänten på den pyttelilla teven




Jag fixade även Carros frilla.




Jag har nog inga mer kort av värde att visa, då jag blev så klen under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0