Onsdag 28 januari

Jag är hemma idag. Natten var pissig, rent ut sagt. Vakande flera gånger och mådde pytonorm och det kändes som att jag flyttat in i spyhinken - utan resultat. Visserligen mår jag lite bättre idag, så man kan undra vad problemet var. Om jag jobbar ikväll beror på hur jag är senare. Vi får se.

Eller, så stannar jag hemma och ser på teve i sovrummet. Jajjamensan, vi har nu två apparater som är i bruk! And it's lovley! Lite tjatigt dock att vi får dra ur antennsladden och vira in den inne i vardagsrummet varje gång vi inte använder teven i sovrummet. Men.. Det är som sagt ingen idé att dra genom väggarna med tanke på att vi med ganska stor säkerhet inte bor här längre till hösten.


Men.. Nu ska det försökas bli lite sånt här




Lätt, mild vaniljyoghurt och linfrön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0