Torsdag 15 januai

Förstår ni vad skönt det är att bara få ligga och sova hur länge som helst?

Visserligen så ringde mamma på förmiddagen och undrade om jag ville med ut på E-center så jag följde med dit. På Dollarstore köpte två par tavlor på (bild kommer sen, när jag fått in kameraprogrammet... igen...) och ett par bruna panelgardiner som ska sitta bakom de med orkidéerna som jag beställt från Jotex. Sen handlade jag lita mat på Kvantum. Det blir entrecôte och potatisgratäng på söndag som 1 årsmiddag. Sen ska det väl bli någon form av efterrätt och så också, men det hinner jag tänka på sen.

När jag kom hem så fick jag sms om att Gutiar Hero kommit till ICA så jag gick ner och hämtade ut megapaketet. Så man har ju rockat fett nu som det tydligne heter.

Sen måste jag bara passa på att rekomendera Sheer Cover mineralfoundation. Den sitter verkligen som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0