Det är klappat och klart

Call me crazy, men jag har inte kunnat sluta tänka på de spersnygga bågarna jag såg, och när Fredrik kom hem så gick vi ner på stan för att handla, oc hdå passade jag på att springa in på Glasögon City, prata med Marit igen, boka tid och så la hon undan bågarna åt mig. Så om ca två veckor så kommer jag ha dem. Ska dit på onsdag och prova ut vilka glas jag ska ha bara och sen tar det 10 dagar typ innan de är klara. Men nu kan jag slappna av i alla fall.
Gick sedan till Synsam och berättade om mitt belsut, och en av mina tidigare optiker plockade fram endagslinser. De stämmer inte riktigt överens med axlarna, men det ska nog gå ändå menade hon när man bara har dem i en dag. Så jag kan ha dem när jag känner att jag vill ha linser istället för glasögon.

Så det här ska nog bli bra ska ni se. Men jag kommer sakna att vara brunögd må ni tro. Men huvudsaken är väl att man ser, eller hur? Och i längden tjänar jag även pengar på det. 9 månader med mina nuvarnade linser hos Synsam kostar mig 2700 kr bara det.




De här blir mina för ca 2 700 kr. (Det ser ut som att bågen är grå ute vid öronen på bilden, men det är den inte. Den är svart. Sen är självaste gångjärnet i metall, och har Ray-Banmärket på sig. självaste R:et är i diskret strass)
Gillar ni dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0