1 årspresenten



Det här är vad jag fick i 1 årspresent av Fredrik. Två delfiner (jag älskar dessa djur och vill ha en delfin som tastuering innan det är klart) som formar ett hjärta i 18 karat guld. Det som är roligt är att Andreas gav ett precis likadant halsband till Helena deras första jul ihop, och det visste inte Fredrik om. Men jag älskar halsbandet, och jag kan inte sluta titta på det känns det som.


Här kommer lite av det som inhandlats de senaste dagarna. Jag har även investerat mig i ett par nya Adidasskor, med tanke på att mina som var 3 år gammal och som gått i ur och skur året om har gett upp. Det blev ett par likadana, fast i svart den här gången. Priset? 600 kronor. Väl värt pengarna eftersom jag inte haft ett par bättre skor än dem.




Ljuslyktor till vardagsrumsfönstret
69 kr/st Presentboden







Ljuslykta med frostat glas och smide
59 kr ÖB





Tavlor med citronmotiv hänger innen i sovrummet nu
50 kr/st Dollarstore





Så här ser det ut än så länge. Lite förändringar har skett, men det är långtifrån klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0