Resultatet av packningen

Jag är nu hemma i ett väldigt kallt Sandarne och har myst och busat med de bästa djuren i världen, Nicky och Skrållan. Katten mådde som en drottning nerbäddad i en fleecefilt i soffan när jag kom hem, och hunden ja.. Han mådde som ett barn på julafton när han såg mig. Alltid ett lika trevligt välkomnande från hans sida.

Packningen då? Jo.. Jag tröck ner alla mina pinaler i resväskan, datorväska och handväska, och allt var fullt till maxgräns. Pappa hade ju redan tagit en en sportbag med skolböcker, skor och juldagsoutfit (eftersom jag trodde jag skulle parta till det då när jag packade den), och när vi åker tillbaka till Gävle igen så ska vi ju ha julklappar och min flygresväska med oss ner, så jag gav mig på fan att jag skulle få ner allt i den lilla resväskan nu.

Som Lina skrev, det går bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0