När natten inte riktigt blir som man tänkt sig

God morgon både stora och små! Jag skulle imorse kliva upp med Fredrik kl 9 var det tänkt (eftersom han ville så gärna att vi skulle kliva upp tillsammans på hans icke-lediga dag) och hur blir det? Jo, natten har varit jävligare än jävligast, och jag somnade inte förrens efter 3-tiden, och sen kom Skrållan och tyckte att det var puss- och drygdags kl 7 imorse. Så då var jag inte så sugen på att kliva upp med gubben, och jag fick istället nanna på, och gjorde detta till klockan blev halv 12 innan det var klart. Men jag kommer nu förhoppningsvis ha fokus på mina uppgifter ikväll. Fredrik har tenta, och kommer inte hem förrän kl 21. Fokus fokus fokus.

Har även fått mina flygbiljetter idag.
Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0