Hur jag får gratis biobiljetter

Jag vet att många skriver om denna sida, och att det kan bli uttjatat, men det gör ingenting, för jag är så nöjd så nöjd!

Via Gratisbio har jag tjänat in 2 biobiljetter och 100 kr i presentkort. Och det genom att bara handla det jag vanligtvis handlar. Det har alltså inte kostat mig något extra att få dessa premier från Gratisbio.
Som många av er redan vet så handlar jag alla mina böcker, musik och filmer på CDON. Jag har även köpt min senaste mobiltelefon där. Så varje gång jag ska handla på CDON så går jag in till dem via Gratisbio och gör mina köp och på så sätt får jag dessutom poäng som jag senare utnyttjar till presentkort och biocheckar. Så jag kan inte vara annat än nöjd med denna sida!

Är du inte medlem än? Då har du möjlighet att bli det här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0