God natt då bloggen, vi ses imorrn

Här i Sandarne är vi fortfarande vaken. Åtminstone jag, eftersom pappa ligger ner och snarkar, mamma har lagt sig uppe i ett av gästrummen för att hon inte kan somna när pappa snarkar, Nicky har intagit mammas sängplats nere med husse och snarkar ikapp med honom (och det är faktiskt sant - hunden snarkar som bara den  ibland!), och Skrållan... Ja, hon som alltid brukar parta på som ensamvarg, hon ligger här intill och sover så sött.. Så jag antar att det är dags för mig också att nanna kudde.

Imorgon åker vi hem igen. Eftersom jag har jullov redan så ska jag röja upp lite hemma, börja planera inför den längre Söderhamnsvistelsen över jul och nyår och så ska jag arbeta med en del skoluppgifter så jag får de klara. Låter inte direkt som en rolig vecka..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0