Min fartfyllda kväll, som Karin sa

Jag fyllechaffar åt både Andreas och Fredrik ikväll, med Andreas kärra. Att se både de två aspackade har fått mig att inse att jag aldrig mer ska bli full, och jag skulle lika gärna kunna vara gravid i 12 år.. Fast de två är egentligen ingenting. Hade pappa varit med i den klanen också så hade jag gått med i AA.

Jag hann med att skjutsa Fredrik, åka till Kvantum för att märka att jag hade körkortet i Fredriks jackficka, åka tillbaka till festlokalen på Ringvägen, hem en snabbis, åka till Camilla i Vågbro, skjutsa Fredrik och co till Statt, för att sedan få ett samtal från Andreas om att de ville bli skjutsad till Statt de med så jag skyndade mig att hämta de igen, och nu är jag åter igen hemma, i väntan på att Andreas kommer ringa igen om att få skjuts hem.
 Ibland är jag nog världens bästa syster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0