Fredag den 12 september 2008 kl 22.10

Nu sitter man alltså här i Undersvik. Aktiviteterna är klara för kvällen, jag och Andreas har haft våra två pass, och jag sitter här på mitt rum - ensam, med en dator utan Internet (där av den senare publikationen än i skrivande stund) och med mina supertråkiga böcker till skolan. Men jag hade tänkt vara duktig den här helgen. När jag ändåså inte kan fördela den på nöje. Varför inte testa på en helg full med nytta? Har ni testat på det någon gång? Hur var det?

Lite tråkigt är det ju så klar att jag inte kan umgås med Fredrik, men that's work. No big deal.


Däremot så kan jag berätta mer om vår kära dramalärare. Som hade sagt vid förra tillfället att vi skulle få gå 15.45 idag så vi skulle kunna hinna med vårt tåg hem. För mig fanns det inget annat alternativ, eftersom vi skulle åka från Söderhamn kl 17. Men när klockan väl blir den tidpunkten så vägrar hon först släppa iväg oss. För det hade hon ju inte lovat, naturligtvis. Och det är synd, för jag hade i början av lektionen försökt ställa mig in på att jag skulle försöka få ett andra intryck av henne, att jag skulle gilla henne. Men icke. Tråkigt, tyvärr, som sagt.

Men vi drog, och vi skyndade oss till tåget. Och vi hann. Ungefär som vi kom, vi såg, vi segrade. Så kändes det väl på ett ungefär. Men hon hatar väl oss Söderhamnare nu antar jag.

Nej, dags att läsa lite kanske.


Kommentarer
Postat av: HELENAAS

spana gärna in min blogg :)

2008-09-14 @ 13:21:49
URL: http://helenaas.se
Postat av: Anna

Jag kör igång en utmaning på min blogg med start imorgon, kolla gärna för mer information och hoppas att du har lust att vara med. :)



http://kanjagblismal.blogg.se/2008/september/utmaning-din-svaghet.html

2008-09-14 @ 13:26:14
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0