Enkätundersökning

Kära vänner, ni blir det en undersökning som jag skulle uppskatta om alla ni svarade på. Det tar bara ett par minuter, beroende på era svar. Bland de svarande kan det hända att en belöning sker.


♥ Vad är viktigt för att just DU ska följa en blogg?
♥ Vad vill du ser mer av/läsa om här i min blogg? Något specifikt ämne du vill att jag ska skriva mer om?
♥ Hur hittade du hit till den här bloggen, och vad tycker du om den?


Som sagt, de svarande är med i en utlottning om en belöning! Tack för just din medverkan! Söndagen den 14 september kl 21 samlar jag in alla svaren och sammanställer en liten sammanfattning.

Kommentarer
Postat av: Karoline

att det inte är en mode-/bimboblogg haha

tycker det är bra som det är. kanske lite mer recept? jag gillar din "matsmak" haha

* vet inte, nån viktminskningsblogg kanske? ingen aning faktiskt haha.

2008-09-06 @ 11:04:00
URL: http://karoline3.blogspot.com
Postat av: Katya

1. Den ska skriva intressant och skriva ner sina tankar. Eller va jättebra på tex foto eller nått





2. vet inte har inte läst din blogg :)



3. under "kommentarer" på blogg.se





//Kram :)

2008-09-07 @ 20:50:00
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: camilla

♥ Att den är intressesantoch gärna får handla om lite olika saker.

♥ jag vet inte riktigt, hittade nyss till din blogg så har inte hunnit kollat.

♥ Jag hittade hit via en kommentar jag sett att du skrivit :) och jag gillar verkligen din blogg.

2008-09-08 @ 08:11:02
URL: http://dedicated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0