Det är dags att gambla, nu när man är laglig och allt

Den här aftonen har spenderats till att storstäda lägenheten. Jag gjorde skinande rent i köket och bearbetade mig igenom all födelsedagsdisk som täckte alla ytor där inne, medan Fredrik dammsög och torkade golv. Ja, alla skrymsler och vrår är nu fräscha och doftar lätt citron. And it's nice.. 

Imorgon är både jag och käreste lediga och vad passar inte bättre än lite tu man hand-lunchning? Jag ska även sätta igång med den stora utredande texten, och sedan läre jag utrymma lokalen vid 18-snåret för då kommer, vad jag trodde bara skulle vara pojkar eftersom det skulle vara killkväll, Fredriks kompisar.. Men nu ska det tydligen vara pullor med också, så nu funderar Elin och jag på om vi ska befästa oss inne i sovrummet. Ändrar Fredrik på spelreglerna så är inte jag sen att haka på... Det är dags att gambla!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe ja jag får göra det :P

Hur känns designen då? Fortfarande nöjd? :)

2008-10-30 @ 22:17:18
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Karoline

svar: JA, håkan är helt sjuk alltså. han tar verkligen alla priser haha.

2008-10-30 @ 23:14:24
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0