Över 30 graders värme i solen tackar man aldrig nej till

Som sagt, tiden går fort nu för tiden. Fredrik åker äntligen hem imorgon, och vid 3 på tisdagmorgon är det underbarast av det underbaraste.
För tillfället kan jag väl inte säga att jag gör så mycket. Jag har ltie skolarbete som jag måste göra, men jag fudnerar på och ta det imorgon så att jag får morgondagen att gå fort. Sen vid halv tre, tre så kommer Nina, Alex och Johan och vi ska sitta och planera vår redovisning som vi har på tisdag. vad jag däremot funderar på att göra nu är att städa hela lägenheten, rubb och stubb. Jag har ju redan röjt upp så att Fredrik får mer plats. Ja, man kan väl säga att vi bor ihop helt nu. Med tanke på att han betalar delar av räkningarna och har nästintill lika stor plats som jag här i lägenhetens alla skrymsler och vrår.  

Och jag tänker bara på hur underbart skönt det ska bli att få komma iväg till Teneriffa om fem veckor. Fredrik har hört sig för nu när han är där nere på samma turistort, och de säger att det brukar vara vamt och skönt (ca 23-25 grader) i skuggan och runt 10 grader till i solen. Så vem säger nej till över 30 graders värme första veckan i december? Helt underbart. För er som är nyfikna på hotellet, så hittar ni det här. Kan man längta mer....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0