Ny väska + Uggs

Nu har jag spenderat lite pengar på mig själv. Men äntligen har jag fått tag på en väska som kommer rymma alla mina skolsaker och lite där till. Enda som jag inte gillar med den och det är att handtagne är lite för långa för min smak, men Karin har en likadan, och vi har kikat och vänt, och det är nog inga problem att lämna in väskan hos en skomakare och han kortar av dem. Det bra är att den är från Lindex, så jag får hämta ut väskan i butiken här i Söderhamn helt kostnadsfritt.


Väska med rosett
299 kr 249 kr med rabattcheck




Uggs från Ellos
249 kr 124,50 kr med rabattkod

Kommentarer
Postat av: Karoline

åhh, dom dära uggsen har jag också spanat på

2008-10-12 @ 21:05:03
URL: http://karoline3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0