Helhetsterapi kanske kan vara något för mig?

Nu ska det göras. Den 17 oktober så blir frillan så som jag hade den på kortet här innan, och vet ni - det ska bli så skönt så skönt.  Förhoppningsvis. Men jag ska ta med bilden till My på Hårcenter och så ska hon allt få konstruera barret. Wish me luck babies.
Den 21 oktober när Fredrik är på teneriffa har jag också fått en tid bokad åt mig på helhetsterapi, alltså terapimassage. Kanske det kan vara något för mig och som kan få mig att se lite ljusare på vardagen? Jag vet inte, men jag hoppas då det i alla fall. Om inte då kan det väl åtminstone vara skönt. Och det ska ag göra på kvällen, och jag ska ha mammas bil, så jag tänkte även passa på att sova hos mamma och pappa och få spendera lite tid med Nicky .Det sker allt för sällan nu för tiden känns det som. Min lilla honelibobo. Sen kan det vara skönt att komma ifrån en tom lägenhet lite där.

Nej, nu ska jag fortsätta ha min kära huvudvärk och nysa varannan minut. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0