Hädanefter kommer han allt få renhålla efter sig

Dagen har varit underbar. Mestadels har vi spenderat den i sängen och pratat, småsovit och bara hållt om varandra. Det har varit både skönt och givande att få prata om allt, och jag hoppas att det blir bra nu. Sen gick vi på Lidl och handlade köttfärs och dylikt och sen gick vi hem och gjorde tacos föf fulla muggar. Det blev så pass mycket över så vi kommer ha så det räcker åt oss båda imorgon innan det blir kalas. Tjatigt nog så måste jag som sagt kliva upp kl 6 och pallra mig iväg till skolan, men vad gör man inte för studiemedlet. Sjukt nog så har det snart gått en hel termin. Jag har gjort klar bildloggboken och kommentarerna, så nu återstår det bara för mig att sätta igång med den stora utredande texten som ska vara inlämnad senast den 7 november. Jag kommer alltså ha den här veckan på mig, plus att jag får sitta efter arbetsdagarna på Faxeskolan på Norrtull som jag ska vara på vecka 45 och 46. Men det ska jag nog också hinna med. Sen innan vi vet ordet om det så är det vecka 48 och dags att åka iväg. 

Fredrik står just nu och diskar undan efter maten. Han har precis fått en mindre utskällning, eftersom jag nu har haft det fint och städat i en hel vecka och dessutom storstädat inför min födelsedag imorgon, och så kommer hem hem från en vecka på Teneriffa och det ser ut som ett bombnedslag redan. Så nej, jag är inte nöjd. kanske ganska förståligt? MAn blir ju rätt less när man hållt det rent och snyggt och så kommer han hem och bara vräker ut sina saker. Men nu är det slut med det. Hädanefter kommer han allt få renhålla efter sig.  

  

Kommentarer
Postat av: Mary

Varsågod!

2008-10-29 @ 11:03:51
URL: http://www.maaarys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0