Jag hjälper fredrik packa - genom att packa upp

Alla uppgifter är klara nu minsann, men än har jag inte skickat in rörelsen. Jag orkar helt enkelt inte.
Vad jag däremot orkar är, och täntstämpla mig gärna nu, jag bryr mig inte, att hjälpa Fredrik packa inför sin lilla Teneriffa tripp. genom att packa upp åt honom. Han packar i resväskan, och jag, när jag går förbi i hallen, packar upp ett eller två plagg. Jag vill helt ärligt verkligen inte att han åker, och det är något jag står för. för hur jävla kul är det att sitta här hemma i lägenheten med en mamma på sjukhus i Uppsala och en pojkvän på ett romantisk 4-stjärnigt turistparadis på Teneriffa?

Nej.. Dra åt skogen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0