I'm going to bed with

Ångesten över min rapport. Japp. En liten uppdatering så här innan kvällsningen. Jag trodde att klockan var allt för långt bort in på småtimmarna, men vad sjutton - hon är ju bara 22-snåret. Herregud, förr i tiden så var jag glad om jag somnade innan kl 1 liksom, men nu är jag döda fisken när uret koko-ar klockan 20.00. Jag är slut som artist. finito.

Jag har också fått tag på CDON nu, och vad kan man göra mer än att ställa sig upp och ge dem en stor eloge? Supporten på Sony Ericsson suger, det kan jag tala om nu efter 2 dagar i samtal med dem, men man behöver bara skicka ett litet meddelande till CDON.com, och vad händer Jo, man får tillbaka ett meddelande om att de kommer sköta allting med serviceinskicket (jag kommer bara att bli tvungen till att packa ner telefonen i det emballage jag får hemskickat, och sen knalla ner på posten), och sen skulle jag naturligtvis få en ersättning. de är helt underbart, och jag har aldrig tyckt illa om denna nätbutik. Så ni som funderar på näthandelns trovärdighet - tveka inte över CDON!


Sen har jag även shoppat lite, som vanligt vid den här tiden - julsaker.




Påslakanset Fox med vättar
149 kr/st
Ellos


Jag köpte två, och till priset av 89 kr/st





Julstjärna på fot med belysning
39 kr Ellos

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket mysigt påslakan. fanns det mer juliga saker till sängend är?=)

2008-11-07 @ 14:07:49
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack, då ska jag ta och titta in där=)

2008-11-07 @ 14:42:39
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0