Jag tar igen lite smått och gott

Jag må säga att det har blivit hemskt tråkigt att skriva blogg. Jag vet inte vad jag ska delge eller ta upp med er. Jag bara lever på. Jag jobbar, kan jag väl säga. Och jobbet kan man väl itne såga så mycket om heller, tystnadsplikt som man har.
För er tjejer kan jag dock säga att ni borde tita på kanal 5 nu denna tisdagskväll kl 22, där det är en onaniskola i en timme. Kan kanske vara något som gynnar livet för er?

Vidare så ska jag, Fredrik och hans 11 åriga bror Oskar åka till Gävle imorgon och ha en heldag tillsammans. Jag och Fredrik behöver inhandla en del till lägenheten, köpa nytt vardagsrumsbord, en golvblomma, sänglampor, ny badrumsmatta och lite smått och gott. Sen ska jag även hämta ut vårt paket från Ellos där vi har beställt nya fina påslakan och ett par stearinljusstakar. Är de inte fina? Sen lovar jag, jag ska ut och gå mera. Jag ska, jag ska jag ska.


Kommentarer
Postat av: Karoline

kul att du är tillbaks igen :)

2008-06-17 @ 23:07:48
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0