Vi lever ett nytt liv

Mitt shoppingbegär är stort idag. Jag vill bara handla och handla och handla. Då jag ska ner på stadens alla torg straxus så får vi väl se vad jag kommer hem med. Vi hade ju tänkt tittap å lite kläder så att.
Annars så går det bra med vårt nya liv. Promenaderna görs, och det är inga onyttigheter som slinker i. Visserligen så har det bara gått en dag, men ändå. Jag ska sluta med kaffe och bröja med grönt te istället och det blir en kycklingsallad till middag ikväll, och jag ska se mig om efter bulgur i affären som vi kan ha i den istället för pasta. Vi ska även ut och gå ikväll igen, och imorgon blir det kanske till och med en promenad innan frullen. Känner ni hur det sprudlar av energi och positivism? Helt ärligt, jag är taggad. Idag. Imorgon är begäret efter chips säkerligen för tungt.

Är det någon som har ett gott och billigt recept på couscous?

Tills dess, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0