Ett halvår har passerat

Tänka sig, jag och Fredrik har redan varit tillsammans i ett halvår. Fast det känns egentigen som så mycket mer, som om vi vore gifta sen flera år tillbaka. Men ändå, så är det lite lustigt att vi vi kommit till ett halvår i alla fall så som vi kan sätta igång och bråka. Vissa stunder har man till och med haft tankar på att det bästa kanske vore att bryta upp trots allt, men innerst inne har man inte klarat av det, för i hjärtat vill jag vara med honom.
I morgon ska jag jobba mellan 7 och 15.30, och sedan ska jag ner på stan en sväng och fixa lite grejer. Sen ska jag hem, duscha och göra mig i ordning, för mot middagstid ska vi ut på dejt minsann, med restaurang och grejer vilket inte ska bli helt fy skam. På lördag blir det festlighetet och på söndag Narnia II.

Dock är det fy skam hur förbaskat sötsugen man blir efter att ha jobbat kvällen. Man ser alla patienter sitta och smaska på sina godsaker, och man hålelr på och dreglar sönder när man kommer hem. Men, det är som sagt big no-no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0