Oväntade påträffningar

Visst är det riktigt skönt att få sova ut ordentligt? Kl 11 ringde klockan i morse, och jag har gott om tid att göra mig klar för att gå till jobbet 13:15. Teven törs jag inte ens knäppa på med rädsla för att det ska vara äckel-OS på varenda kanal. De här två veckorna behöver jag en ny pojkvän/sambo, då Fredrik med största möjliga marginal kommer vara okontaktbar. 
Vad jag inte nämnde i nattens inlägg var att jag träffade på Lisa på Muskan igår. Jag såg på henne, sa till Fredrik att det där måste ju vara Lisa, sneglde lite till, tills Lisa utbrast ett "näheemen!"  och det blev kramkalas. Det är det jag säger, det händer alltid någon form av suprise på kära Muskan.  

För regniga dagar krävs en bra vattenfast mascara. Här är dagens Lyx-Budget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0