Sugen på att fynda?

Jag har under mina år varit hemskt, alldeles förträffligt, duktig på att spendera mina pengar på skor och väskor, för att sedan inse att de inte var min stil och bara förvarat dem i garderoben. Så nu undrar jag, om de kanske inte kan förgylla någon annans vardag, och faktiskt få bli använda?




Svarta pumps med spetsfront.
Använda endast en gång på min studentbal.
Strl: 39
100 kr?
Nypris: 300 kr




Svarta ballerina. (Som ni ser så finns fortfarande en del av prislappen kvar på dem, så ni kan ju tänka er hur lite de bilvit använda)
Strl: 39
100 kr?
Nypris: 300 kr




Vita sandaletter med "gummiresår" att sätta bakom hälen så de sitter. Använda ett fåtals gånger eftersom jag inte kan gå i slip-in-skor med klack utan att se ut som ett pucko. 
Strl: 39
50 kr?
Nypris: 200 kr 




Svarta stövletter men dragkedja på innersidan. Använda 3 gånger på sin höjd.
Strl: 39
100 kr?
Nypris: 300 kr




Mina underbart fina bruna ( de ser lila ut på kortet, men de är garanterat bruna) stövlar. Använda en utekväll, och sedan har de stått i garderoben. Varför? Jo, för jag pallar inte höga klackar, vilket är med stor sorg.
200 kr?
Nypris: 400 kr




Väska som är aldrig använd. Det blev ett impulsköp när jag köpte en annan väska.
50 kr?
Nypris: 200 kr




Jag tycker jättemycket om den här bruna väskan, men jag har en som jag änvänder jämt nu, och kommer nog använda den tills den måste kasseras, så jag får göra mig av med denna. Mycket fint skick!
100 kr?
Nypris: 200 kr




Vit väska där samma sak gäller där - jag har använt den alldeles för lite.
50 kr?
Nypris: 150 kr (Om jag inte missminner mig)



Om ni känner att ni skulle kunna låta dessa skor och väskor få ett värdigt "liv" och faktiskt bli använda av er, så hör av er:
[email protected]
eller skicka en kommentar här i bloggen. Priserna är till viss mån diskutabla.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var snygga väskor, dock har jag redan flera stycken själv! :)

2008-08-05 @ 00:06:26
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tyvärr godkänner jag ej kommentarer med någon slags reklam i.



2008-08-05 @ 00:27:51
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0