Erbjudanden från HQHair och personlig shopping

Jag är hemma igen, och det är dags att börja ta tag i vardagen som slitande vårdbiträde och blogga på i en vecka nu, för vecka 33 har jag semester, och då tänker jag inte spendera mycket tid till detta, för om det är soligt och fint, ja då tänker i alla fall jag ligga ute och pressa i solen och plugga till min kommande tenta den 21 augusti.
Men som lite plåster på såren här jag lite shopping att delge er. För det första, så delar jag med mig av ett exklusivt erbjudande från HQHair:



Erbjudandekod: ACQUA08

Köp en valfri Acqua di Parma produkt, och få ett mega pack med provförpackningar till ett värde av £30. Erbjudandet gäller till 5 augusti 2008. Produkterna hittar ni HÄR.




För det andra, så har jag shoppat lite:




Ljusstakar, 2-pack,
49 kr (rea) , Ellos
(Samma som jag köpte in till sovrummet för några månader sen, men nu ännu mer rabatt)





Blomma + kruka
80 kr, ICA Supermarket





DAGENS FYND:

Ljuslyktor
2 st i valfri storlek 10 kr, Dollarstore

Vit dekorsand
10 kr, Dollarstore




Påslakanset med vändbar färg (vit med gröna blad på ena sidan, grön med vita blad på andra)
2 st á 59.50 kr (rea), Ellos



Brunt överkast till dubbelsäng (vi viker in det så passar det perfekt)
Erbjudande från Ellos/Josefssons - Handla för 200 kr och få 30 % rabatt på dyraste varan + ett överkast. (pappa köpte en massa tröjor som han fick rabatten på)
Värde 299 kr, Ellos




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina ljusstakar! :)

2008-08-04 @ 11:47:47
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Helena

snygg :)

Hur fick man det erbjudandet om överkastet?

2008-08-14 @ 09:55:18
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0