Mästerkocken Jag

Ikväll är det lyskväll, och jag och Fredrik har det mys. Eller ja, hittills sitter han i fotöljen och tittar på Postkodsmiljonären och jag sittligger i soffan med datorn. Mot senare klockslag ska vi ner till Söderhamnsån och kika på lyskvällen som sagt, och får jag några bra bilder så lovar jag att lägga in dem.
Värt att nämnas är att jag lagade en underbart god middag idag, bestående av perfekt fläskfilé och en udnerbart god potatisgratäng. Och tro mig, jag skryter inte nu, utan jag brukar inte vara en mästerkock i köket... Jämt...

Kommentarer
Postat av: Denise

Nu har jag lagt in designen kanske du har sett :) Hoppas du är nöjd, hör av dig annars :)

2008-08-30 @ 20:36:10
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0